Реальний оператор банку і шахрай: як відрізнити та не потрапити у пастку

Неочікуваний телефонний дзвінок. "Ваша картка заблокована, для її відновлення повідомте номер картки, термін її дії та CVV-код", - лунає голос з телефону. Відразу паніка, страх або просто миттєва реакція з "відновлення" карти. Але чи правильні це дії? Чи дійсно вам телефонують з банку та як відрізнити реального оператора банку від шахрая пояснює МВС України

Як діють шахраї

Намагаються отримати персональні дані під час телефонних розмов із "клієнтами", на відміну від реальних операторів; Намагаються переконати вас переказати кошти на інший рахунок; Використовують підміну номерів. Телефонують нібито від імені фінансових установ, використовуючи спуфінг.

Як не потрапити у пастку

Завжди перевіряйте номер та самостійно зателефонуйте в службу підтримки банку; Ніколи не надавайте особисту інформацію невідомим або неперевіреним джерелам; Не виконуйте їхніх вимог щодо переказу коштів або встановлення програм із функціоналом віддаленого доступу; Під'єднайте SMS-інформування щодо операцій із платіжною карткою.

Якщо ви стали жертвою шахраїв, негайно заблокуйте картку, зверніться в банк та до правоохоронних органів.



Переглядів: 330
Поширень: 0

Останні новини