Вчені виявили, що пиво може продовжити життя

Наукове співтовариство погоджується з твердженням, що тривалість людського життя в значній мірі залежить від харчових звичок. Зараз вчені висловлюють думку, що одним із слабоалкогольних напоїв може бути ключем до міцного здоров'я та тривалого життя, про це пише arguments.kyiv.ua.

Тривалість життя людини визначається рішеннями, які вона приймає щодо свого способу життя. Сидячий спосіб життя та недолік уваги до харчування підвищують ризик не лише різних захворювань, але і скорочення терміну життя. З іншого боку, збалансована дієта, збагачена фруктами і овочами, спільно з фізичними навантаженнями, може суттєво покращити стан організму. Останнім часом дослідження, проведене в Амстердамі, вказує на те, що пиво може вважатися корисним напоєм.

Вчені виявили конкретний штам дріжджів, який використовується у процесі бродіння, і вважають його секретом довгого життя. Наявність цього штаму у напоях робить його корисним для здоров'я та може сприяти збільшенню тривалості життя, при умові, що споживання не перевищує розумних меж. Автори дослідження переконались, що деякі сорти пива містять корисні пробіотики, які допомагають організму боротися з ожирінням, безсонням і старечим недоумством. Кишкові бактерії вчених з університету Амстердама вважають особливо ефективними сорти бельгійського пива, які містять ці пробіотичні дріжджі. Ці штами не лише швидко перетворюють цукор на алкоголь, але і виробляють кислоти, які ефективно знищують потенційно шкідливі бактерії.

"Ми не пропагандуємо велике споживання пива", - зауважує професор Ерік Клаассен, автор дослідження. "При високих концентраціях алкоголю воно може бути шкідливим для кишечника, але щоденне употріблення одного напою може бути корисним".