На маршрути вийшли ще два нових тролейбуси «VinLine»

Вінницька транспортна компанія продовжує оновлювати тролейбусний парк. Чергові два тролейбуси «VinLine» зібрали майстри підприємства. Це додаткові робочі місця для жителів міста під час карантину, а також підтримка місцевих виробників, адже значна кількість комплектуючих – вінницького виробництва. Сьогодні нові вінницькі тролейбуси вийшли на маршрути. Міський голова Сергій Моргунов поспілкувався зі спеціалістами транспортної компанії, які працювали над зборкою «VinLine», і сів за кермо нового тролейбусу, щоб особисто перевірити його ходові якості. 

Перші чотири вінницькі тролейбуси транспортники зробили минулого року. В ході експлуатації машини себе добре зарекомендували. Такі тролейбуси мають низку переваг. Вони безшумні, більш комфортні та безпечні для пасажирів, зручні для маломобільних груп населення. Економлять до 40% електроенергії порівняно зі старішим моделями. Мають 5 км автономного ходу. І, як кажуть водії, ефективніші і простіші в експлуатації. 

Перед тим, як нові тролейбуси сьогодні вийшли на лінію, міський голова особисто протестував роботу одного з них, сівши за кермо. Після чого поділився враженнями: «Тролейбуси «VinLine» збирають вручну, а це – відповідна якість, ресурс і гарантії. І виготовляють його наші вінничани – по великому рахунку для себе, тому й відповідне ставлення до створення такого продукту. З точки зору фінансових ресурсів, однозначно виготовити дешевше, ніж купити. Крім того, це й створення додаткових робочих місць, стимул по заробітних платах та збереження висококваліфікованих кадрів для України та Вінниці зокрема. Над створенням нових вінницьких тролейбусів працює група з 12 людей. Крім того, ми бачимо, що, скажімо, перший тролейбус «VinLine», який працює вже рік, на сьогоднішній день зарекомендував себе на найвищому рівні. Ми порівняли сьогодні роботу компресорів і почули, наскільки тихіше працює компресор на «VinLine», - а це комфорт для пасажирів та водія. Нам потрібно й надалі працювати над заміною старих тролейбусів на нові – вінницькі». 

Також Сергій Моргунов, перебуваючи  у тролейбусному депо, поспілкувався з інженерами, які робили  тролейбуси «VinLine» та водіями, які перевозитимуть вінничан на цьому громадському транспорті. Головний інженер тролейбусного депо Олександр Коварж розповів про безшумну роботу компресора та надійні запчастини, які використовуються у виробництві тролейбусів «VinLine», які відмінно себе зарекомендували в роботі. 

Водії поділилися своїми враженнями кермування тролейбусом «VinLine». «Це чудовий тролейбус, зручний. Дуже добре, що тут є світлофорне гальмо, завдяки йому непотрібно додатково натискати кнопки, а лише треба натиснути на гальмівну педаль. Це дозволяє водієві не відволікатися і дуже зручно в експлуатації. Нарікань на цей транспорт взагалі немає. Машина дуже тиха, не чути роботу компресора. Тут дуже зручне місце для роботи, – все необхідне розташоване дуже близько, не треба тягнутися, все під руками знаходиться», – каже водій Дмитро Сульженко.

А директор КП «Вінницька транспортна компанія» Михайло Луценко наголосив на енергозбереженні, яке досягається при експлуатації  тролейбусів «VinLine». «Старі тролейбуси, які вже у експлуатації понад 30 років, досить енергоємні і їх потрібно замінювати на ті, які економлять електроенергію та є більш комфортними для пасажирів. Машини «VinLine» економніші на 30–40 %, в залежності від умов експлуатації, – такі висновки зробив науково-дослідний інститут. В середньому старий тролейбус використовує за годину близько 30 кіловат, а новий – 18», – розповідає Михайло Луценко

Довідка: 

Транспортна система у Вінниці сьогодні є однією з кращих в Україні, про що говорять самі мешканці - це демонструє останнє, шосте Всеукраїнське муніципальне опитування, проведене на замовлення Міжнародного республіканського інституту соціологічною групою «Рейтинг». 80% вінничан оцінюють роботу вінницького транспорту позитивно – добре і відмінно.




Переглядів: 5611
Поширень: 0

Останні новини